In cautarea dragostei verzi


   Astazi de dimineata cand sa ma imbrac m-am pomenit ca imi vorbeste dressingul. Nu m-a luat cu te rog, a trecut direct la subiect, are nevoie de un nou inceput, de niste "re", adica refresh, reimprospatare, reinnoire, reinventare, refacere, regenerare, reintinerire, revigorare. Rezolutia lui la inceputul anului a fost sa-si imbunatateasca starea de spirit adaugandu-si hainute in culoarea anului 2017, greenery. Vrea iubire, iubire verde, in garderoba noastra, vrea pantofi noi, rochii office, rochii de seara, vrea iubire romaneasca de la DyFashion.ro! Nu mai poate respira, are nevoie de o pauza, nu mai suporta emotiile negative induse de culoarea neagra, vrea culori vii, de primavara, vrea sa restabileasca legatura cu natura, cu ceea ce este real si modern, vrea un an nou in stare proaspata si vrea multa veselie. 
  Eu binenteles am ramas gura cascata ascultand in continuare la planurile lui de viitor: autodepasire, imbunatatire, dezvoltare personala, stabilirea de noi limite, dorinta de a-si gasi dragostea verde, dar m-a impresionat ultimul sau argument - vrea sa ma ajute sa-mi scot in evidenta feminitatea.
  Apoi mi-a aratat ideile lui preferate de tinute in care a inclus cateva rochii verzi de care s-a indragostit. Greenery este o nuanta ideala, se preteaza perfect atat la tinutele de zi cat si la cele de seara. 
In cautarea dragostei verzi
   Senzuala si eleganta - rochia Delective Green
- Stiu ca traiesti intr-o lume stresanta si tensionata, asa ca ai nevoie de rochite in culoarea sperantei, care sa evoce primele zile ale primavarii pe care cu atata nerabdare le astepti. Imbracandu-te astfel vei avea un stil elegant, dar natural, o frumusete naturala combinata cu un fel de senzualitate plina de viata, care-ti va reflecta frumusetea interioara si care va contine simbolic promisiunea unor noi inceputuri. Aceasta rochie de cocktail iti prezinta in mod subtil atuurile emanand senzualitate.
Lasa spatiul cibernetic, imbraca-te in culoarea vietii, du-te sa te distrezi!
Rochie office

Energica si proaspata- rochia Better Green
- Uite asta zic eu ca este o gura de aer proaspat! Colegii de la serviciu nu o sa fie pregatiti pentru o asa izbucnire de frumusete. Acum va fi indeplinita dorinta ta de crestere in cadrul firmei, vei emana energie, un aer proaspat, tineresc in aceasta tinuta office care te va face sa te simti perfect. Vei fi mereu in centrul atentiei datorita firii tale dezinvolte ce emana magnetism.

Rochie de seara
Seducatoare si provocatoare- rochia Imposing Green
- Vei fi de-a dreptul seducatoare in aceasta rochie, e un act de ispita si de ademenire sexuala. Nu este o rochie de o indrazneala extrema, dar are o interactiune strategica de expunere si ascundere care provoaca si sexualitatea ta va fi interpretata ca ceea ce si este de fapt, un semn de putere. Va fi ca declaratie a personalitatii tale puternice care stie ce vrea si stie cum sa obtina ceea ce isi doreste.
  Cu aceasta rochie eu imi inchei prezentarea, acesta o fost doar un ghid, niste optiuni ale unui biet dressing, in final conteaza stilul tau personal si felul in care te simti confortabil. Nu vreau sa-ti dictez preferintele, vreau sa alegi in concordanta c personalitatea ta si cu evenimentul sau momentul zilei. Da-i drumul, navigheaza prin magazinul on-line, joaca-te alegandu-ti tinute elegante si moderne! Vei fi surprinsa cat de bine vei arata si te vei simti daca-mi urmezi sfaturile!
Logo DyFashion

   Ce, nu ma crezi?
 Nu rade, nu-l cunosti pe stilistul meu, dressingul, e foarte incapatanat si hotarat, mi s-a intamplat de multe ori sa intarzii la intalniri pentru ca nu a fost de acord cu hainele pe care le alesesem, asa ca mi-a inchis usa in nas, blocand-o.
   Zau, n-am niciun amestec, nu caut motive sa-mi schimb garderoba, dar el mi-a pus in vedere ca daca nu-i innoiesc continutul in culoarea ceruta si declarata de Pantone culoarea anului 2017, isi ia hainele si pleaca. Am zis ca blufeaza, unde sa plece si mi-a raspuns ca pleaca in cautarea dragostei verzi. 
  Ei asta-i! Cine a mai auzit de asa ceva? 
  M-a intrebat scurt daca am auzit de cantecul lui Phoenix - Fata verde, la ea pleaca si-mi ia tot ce am agonisit. Pana aici mi-a fost, daca pleaca cu pantofii si rochiile mele, cad in depresie tocmai acum in luna dragostei si de ciuda o sa ma inverzesc.
  Ce sa fac, nu ma pot impotrivi, ca ma lasa doar cu ce am pe mine, dar sa spun drept imi place sa fac cumparaturi, imi place sa ma transform prin imbracaminte in functie de imprejurari.
  Cine nu vrea sa iasa in evidenta, in sens pozitiv, binenteles? Toate femeile vor acest lucru si fiecare are felul ei de a-l pune in practica.
 E drept ca in final m-am cam lasat dusa de val (de vina sunt butoanele de culoare greenery pe care scrie in stoc) si desi am spus ca-mi aleg doar cateva rochii office, am pus in cos si rochii de seara, o salopeta, doua perechi de pantofi, un clutch si o geanta.
  Cand a auzit ca am plasat comanda s-a facut o clipa liniste dupa care a urmat o vibratie matura:
- Da sa vad ce ai comandat. 
Deja m-au trecut apele, daca nu-i plac alegerile mele? 
- Cu ce te imbraci de Valentine's Day?

Rochie de seara DyFashion.ro
Visatoare si romantica
  Firii mele visatoare i se potriveste aceasta rochie romantica, care ma va ajuta sa intru in atmosfera zilei. Ea exprima esenta feminitatii evidentiind atat frumusetea cat si misterul facandu-ma totodata sa ma simt revigorata.
Wow! Daca eu un simplu dressing sunt impresionat, el va fi de-a dreptul naucit de atata frumusete.
Aventura ta cu dragostea-n verde e gata sa incepa!
Nu-ti urez succes, pentru ca nu ai nevoie atata timp cat DyFashion e de partea ta.

P.S.
Tu ce parerea ai, am ales bine? 
Te-au tentat alegerile mele de la DyFashion.ro?
Ce rochie se potriveste cel mai bine caracterului tau?
Vei adauga un strop de greenery outfiturilor tele?

Etichete: , , , , ,