Muffins cu morcovi

     Initial am vrut sa fac pentru "Miercurea fara carne" un tort de morcovi, dar fiindca am uitat sa cumpar crema de branza, am transformat desertul in muffins cu morcovi.  Morcovii ii dau o aroma diferita. un gust dulceag asa ca o sa puneti mai putin zahar,  rezultand o gustare dulce care se face usor, de oricine. Despre diferenta dintre  briose, muffins, cupcakes v-am mai spus.

Muffins cu morcovi

  Facand aceasta prajitura poti arde cateva calorii facand in acelasi timp si muschi, asta daca nu vrei sa apelezi la procesor si te hotarasti sa dai morcovii manual pe razatoare. Atentie, doar morcovii, nu si degetele!



Ingrediente:
Ingrediente Muffins cu morcovi

- 400 gr faina;
- cinci morcovi;
- 330 gr sana 3,6%;
- 100 gr zahar;
- 3 oua;
- 30 ml ulei:
- o lingura scortisoara;
- doua lingurite bicarbonat de sodiu;
- un praf de sare.
Mod de preparare:

  Am amestecat intr-un bol incapator faina, scortisoara, praful de sare si bicarbonatul de sodiu. Intr-un castron am ras morcovii amestecandu-i apoi cu ouale, zaharul, uleiul si sana. Peste ingredientele uscate le-am adugat pe cele umede si am amestecat totul. Atat! Nu cred ca se poate face un desert mai usor decat atat.
Umplerea formelor cu aluatul

  Se pun in forma de briose hartiile frumos colorate si se umplu cam 3/4. Daca nu ai forme speciale poti taia cateva patrate din hartia de copt sau poti unge direct forma de teflon cu ulei si tapa cu putina faina.  Sunt de preferat formele deoarece prajiturelele se scot mai usor din tava si astfel au un aspect special. Se adauga in cuptorul incalzit in prealabil si dureaza cam 25-30 de minute pana se coc.   Incearca muffins-urile dupa 20 de minute cu un bat de lemn daca sunt facute sau mai trebuie lasate in cuptor. Eu folosesc niste betisoare chinezesti pentru ca pana acum nu m-am putut deprinde sa mananc cu ele asa ca le folosesc in alte scopuri, dar tot culinare.

Un rezultat bine crescut

  Dupa cateva minute se pot servi alaturi de o cana de ceai si o carte minunata.

Spor la mancat!

Daniel ne-a pregatit la #miercureafaracarne o clompi cu de toate.



Etichete: ,