Money for Nothing- nici gand, concertul a meritat toti banii

  Esti sau nu un fan Dire Straits eu iti recomand Dire Straits Experience, este mai mult decat o trupa tribut.  
Money for Nothing- nici gand, concertul a meritat toti banii

  Dire Straits s-a infiintat in 1977 si dupa cateva despartiri dizolvarea finala a venit in 1995.
Dupa desfiintarea trupei originale a ramas mostenirea sa muzicala si ma bucur ca au gasit aceasta formula prin care am putut si eu sa simt in direct muzica lor, Craiova fiind pe lista scurta a oraselor in care s-a oprit turneul lor.

Turneul Dire Straits Experience



   O sa spui ca fara solistul original, Mark Knopfler, era imposibil orice proiect viabil, dar implicarea lui Terence Reis a facut totul realizabil. E aproape imposibil de dus o asemenea responsabilitate, dar spectacolele sunt un triumf. Binenteles ca as fi preferat ca acest concert sa fie sustinut de toti membrii trupei originale, dar m-am bucurat si de dinamica aceastei variante. Atmosfera a fost electrizanta, trupa a cantat cu energie si bucurie creand ceva special.



Terence Reis
  “It was not about being Mark. I think that would be a big mistake,” .
“I've said it before and I'll say it again, by every criteria you could throw at the definition, Mark Knopfler's a genius. At the end of the day he's charismatically emblematic – he's a totem in a way. I'm not. As such, even if on a night [I] played in such a way, and I said to you, 'listen to these two, which one's the real Dire Straits?', and you go, 'I really don't know' – that's not the point. It's the fact that I'm not him.

  Singurul membru al trupei originale este Chris White (Saxophone, Flute, Percussion (1985–1995), caruia i se adauga Chris Whitten (Drums Dire Straits 1991-1992) si alti cinci muzicieni de clasa: Terence Reis- Lead Vocals & Guitars, Tim Walters- Guitars & Vocals, Simon Carter- Piano, Organ & Keyboards, Danny Schogger- Piano, Organ & Keyboards, Paul Geary- Bass Guitars & Vocals. 
   Pe youtube am vazut o inregistrare a concertului de la Ruse, in care era Michael Feat- Bass Guitars & Vocals in locul lui Paul Geary, asa ca uitandu-ma pe site-ul lor am vazut ca echipa completa mai cuprinde inca un muzician fiul lui Georgie Fame- James Powell- Drums.


  Cred ca nu mai este nevoie sa-ti spun ca a fost o experienta uimitoare care a cuprins toate marile hit-uri si care m-a purtat intr-o calatorie muzicala speciala si pasionanta in timp. Entuziasmul meu nu a fost singular, toata sala i-a sustinut plina de emotie si am trait toti fiecare nota.
  Sper sa mai revina, pentru ca am dovedit ca exista public pentru acest spectacol in Romania.


Etichete: ,