Budinca din seminte de chia si lapte de cocos

   Semintele de chia au devenit un ingredient din cele mai popular in mancarurile celor care se preocupa de sanatatea lor. Sunt usor de digerat, un ingredient versatil care poate fi adaugat cu usurinta in retete. Initial cultivate in Mexic, astazi semintele de chia sunt apreciate in toata lumea datorita proprietatilor lor medicinale si valorii nutritive.
   Ce putea fi mai nimerit pentru o reteta la "Miercurea fara carne" decat una care sa contina seminte de chia?
Budinca din seminte de chia si lapte de cocos
  Pentru a adauga si mai multa valoare nutritiva semintele le-am combinat cu lapte de cocos.


Ingrediente:


- 30 gr seminte de chia (2 linguri);
- 160 ml lapte de cocos;
- 1 lingurita miere:
Ingrediente Budinca din seminte de chia si lapte de cocos- un praf de scortisoara;
- o banana.



Mod de preparare:


Budinca din seminte de chia si lapte de cocos la o ora dupa ce am adaugat semintele
la o ora dupa ce am adaugat semintele
  Deoarece laptele de cocos era cam gros am incalzit 100 ml de apa si am amestecat-o cu el. Pentru a putea amesteca bine continutul am ales un borcan unde peste laptele diluat am adaugat semintele de chia, scortisoara, mierea si cateva bucatele de banana. Se pot pune orice fel de fructe mai ales deshidratate.
  Am amestecat prin invartire usoara si am pus borcanul la frigider, unde l-am lasat peste noapte pentru a se putea hidrata bine semintele. 
  A doua zi dimineata am golit continutul borcanului intr-un castron cu o lingurita si l-am ornat cu cateva bucati de banana. 



Mod de prezentare Budinca din seminte de chia si lapte de cocos

Daniel a pregatit pentru #miercureafaracarne o detoxifiere cu aloe vera.

Etichete: , , , , ,