Salutul Soarelui cu Farmec


   Se spune ca seara poti decide in mod constient intentiile zilei urmatoare, te poti seta pentru asteptari pozitive, asa ca aseara mi-am pus la capul patului crema depilatoare, mi-am potrivit ora de trezire in aplicatia Sleep Cycle si am adormit instantaneu. Aplicatia, fiind conectata la ritmul meu circadian natural, ma scoala la momentul optim, in "faza de trezire", astfel ca zilnic deschid ochii cu entuziasm, gata sa imbratisez noua zi. Primele minute ale diminetii sunt cele mai importante din zi, ele seteaza tonul de pozitivism, productivitate si-mi sunt rezervate doar mie. Inainte de a putea sa-i ajut pe ceilalti, trebuie sa ma ajut pe mine.
Salutul Soarelui cu Farmec
  Indiferent unde te afli pe drumul tau in viata, stiu sigur ca ai ceva in comun cu mine: ambele dorim sa ne imbunatatim viata si pe noi insine. Nu vreau sa insinuez nimic, ambele suntem in regula, dar ca orice fiinta umana avem dorinta de a ne dezvolta mereu. Se spune ca femeile zilei de azi au de toate: cariera, familie, relatii, implicare in comunitate, dar toate aceste roluri cumulate sunt cam mult peste puterile noastre, iar incercarea de a atinge zilnic perfectiunea ne streseaza si ne lasa fara timp pentru noi. Ceea ce ne sustine si ne da energia pentru toate responsabilitatile zilei este grija adecvata pentru noi, o pauza ocazionala de bun simt. 
  Eu nu pot incepe o noua zi de sclav al tehnologiei, in zumzet de telefoane, faxuri, copiatoare, calculatoare, de raspunderi gospodaresti, de jonglerii prin trafic, proiecte si viata, fara o rutina rapida care sa ma tina energizata si optimista intreaga zi. 
  Azi e o noua zi. Inainte de a sari din pat, m-am concentrat asupra unui exercitiu scurt de respiratie, un truc al meu de a ma pregati mental, si apoi am intins mana dupa crema depilatoare, pe care am aplicat-o din cateva miscari. 
 Am facut "Salutul Soarelui" cu "Farmec" si la propriu si la figurat, cu accent pus pe ingrijirea corpului, care avea un surplus nedorit de fire de par. In trei minute mi-am turat metabolismul, mi-am setat corpul, mintea si sufletul. Inainte de a ma apuca de orice altceva, am avut grija de tot eul meu, inclusiv de dorinta de a fi frumoasa in rochia cea noua.
  De obicei combin actiuni sinergice, ceva in stilul lui Napoleon, combin infanteria cu artileria si cavaleria, pentru a dovedi adversarul, stresul. Astazi in numai trei minute mi-am schimbat starea fizica si psiho-emotionala prin combinarea posturilor cu respiratia si eliminarea parului de prisos. 
  M-am programat trei zile la rand la salonul pentru epilare, fara sa si reusesc sa ajung, iar prietena mea, Alina, auzindu-ma mi-a facut cadou una din noile creme depilatoare de la Farmec. N-am crezut in aceasta posibilitate de epilare rapida, iar cand mi-a spus ca indeparteaza parul in surplus in doar trei minute, am ras in sinea mea. Astazi insa i-am probat capacitatea si beneficiile pe pielea mele sensibila. Cum nu am avut rabdare sa stau cu ochii pe ceas si cum exercitiul meu zilnic de practica yoghina hindusa dureaza tot cam atat, le-am combinat.
Farmec creme depilatoare rapide
   M-a bantuit mult timp legenda legata de Napoleon, cum ca putea face mai multe lucruri deodata, dar nicaieri nu este specificat si ce anume facea, asa ca am cautat o explicatie stiintifica a multitaskingului. Raspunsul m-a linistit, acesta nu sporeste eficienta, dimpotriva scade productivitatea si creativitatea, nu ne terminam treburile mai repede, ci pierdem mai mult timp cu ele. Creierul uman nu poate performa mai mult de doua activitati simultan, corpul insa da. Cum crema depilatoare actioneaza fara sa-mi solicite in vreun fel capacitatea cognitiva, m-am putut concentra pe "Salutul Soarelui", cea mai populara succesiune de pozitii yoga. Ritmul rapid adoptat, de numai trei minute, este si un exercitiu cardio, plus ca ma ajuta sa slabesc. Dupa salut am trecut la dus, unde am indepartat si crema depilatoare. 
  Rezultatul a fost incredibil, aveam o piele matasoasa, fara niciun fir de par. Indepartase pana si firele foarte scurte de par, care de obicei imi ramaneau dupa epilare. Am luat flaconul de crema si am citit atent eticheta, continea ulei de argan. Proprietetile acestui lichid de aur cred ca sunt cunoscute de catre toata lumea, e un fel de elixir al tineretii vesnice, are efect antiinflamator, hidrateaza, energizeaza. Am un set intreg de produse cosmetice pe baza de ulei de argan si cateodata folosesc uleiul la fel ca orice crema hidratanta pentru corp. Atunci cand il aplic, imediat dupa dus, are rezultate spectaculoase asupra pielii mele, dar astazi m-am grabit si nu l-am folosit. Cu toate astea pielea mea care e foarte sensibila la compusii din cosmetice nu s-a inrosit niciun pic si deja a trecut o jumatate de zi. Din cand in cand trec cu mana peste gamba si ma mir singura de finetea si starea hidratata a pielii.   
  Daca as fi ajuns la salon as fi pierdut acolo o ora cel putin, as fi suportat plina de stoicism smulgerea brutala a firelor si m-ar fi durut chiar daca as fi luat o aspirina cu 30 de minute inainte de epilare, as fi avut pielea inrosita o zi intreaga si astazi as fi purtat pantaloni ca sa nu se vada. Nu mai spun ca in functie de diversi factori imi apare cateodata la suprafata pielii o forma usoara de foliculita, care arata ca niste pustule ce uneori colecteaza puroi. Atunci sunt nevoita sa aplic de doua ori pe zi: dimineata si seara, un produs anti inflamator si un produs pe baza de zinc. Eu si cu bebelusii ce mai folosim produse cu oxid de zin, ei pentru "iritatia de scutec", eu pentru "iritatia de dupa epilare". Anumite zone sensibile necesita epilarea din motive estetice dar si de igiena, pentru ca transpira mai intens decat alte zone ale corpului. Aceasta transpiratie nu se poate evapora si produce mirosuri urate, iar pielea aici exceleaza in sensibilitate, asa ca este absolut necesar folosirea numai a produselor blande.
 De aceasta catifelare n-am avut nicicand parte, mereu mai raman fire razlete sau fire care datorita marimii lor nu pot fi indepartate. Aceste creme depilatoare rapide sunt o descoperire extraordinara ce te ajuta sa scapi de parul nedorit, fara durere, bland, in conditii de siguranta, in mod eficient, rapid. si ieftin. Curajul mi-e mai mic decat bugetul si as fi dat oricat pe o crema care sa ma "mangaie" trei minute, dar uitandu-ma pe site m-a mirat pretul mic al produsului.
Crema depilatoare cu extract de zmeura
  Am sunat-o pe Alina si i-am spus cat de fericita se simte pielea mea, i-am multumit. Mi-a zis ca data viitoare cand ne intalnim imi aduce si gelul dupa epilare pe care-l uitase ieri acasa. Nici ei nu i-a venit sa creada ca nu mi s-a inrosit deloc pielea si ca am venit in rochie la servici, toate prietenele mele s-au obisnuit sa ma vada dupa epilare purtand pantaloni. Acum mi-a marturisit ca a avut de ales intre trei creme depilatoare rapide: cea cu ulei de argan, alta cu extract de orhidee si alta cu extract de  zmeura. Toate  indeparteaza in trei minute parul nedorit, cea cu extract de orhidee este pentru piele normala, iar cea cu extract de zmeura este indicata pentru adolescente cu piele sensibila.  Acum m-a facut curioasa, asa ca saptamana viitoare voi incerca puterea zmeurii asupra pielii mele, vreau sa ma simt  in pielea unei adolescente. 
  Uite cum modul in care mi-am folosit primele trei minute din zi mi-a creat o stare optima de spirit care m-a condus eficient prin restul zilei, iar decizia de a folosi o crema depilatoare rapida va avea bataie lunga in saptamana mea atat de incarcata.
  Investind un minim de trei minute poti deveni persoana care trebuie sa fii pentru a crea viata pe care ti-o doresti si asta nu-i numai o dorinta rezonabila, este necesitatea absoluta.
Cele trei creme depilatoare rapide de la Farmec


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Etichete: , , , ,