Amintește-ți, ești singurul expert în tine!



Aminteste-ti, esti singurul expert in tine!   Protejarea reputației online este la fel de importantă ca și scorul de credit de la bancă. Nu ai scor bun, adio credit, indiferent de care ar fi el: credit rapid, credit ipotecar, credit de nevoi personale, credit bancar
  Nevoile financiare apar când nu te aștepți, în momente dificile și numai AVBS Credit te mai poate salva  prin parteneriatele pe care le are cu instituțiile bancare. 
  Ție cine-ți dă credit moral? Ce parteneriate ai construit?
  Renumele este cel mai important bun al tău. Ca blogger notez fiecare tranzacție bazată pe viată, iar pe baza sumei lor cititorii iși formează o opinie despre mine. Cu cât mai bine mă identifică și mă înțelege publicul, cu atat mai mare este succesul în crearea imaginii de brand, câștig respect și credit. 
 Cheia vieții pe care o duc și a satisfactiei resimțite de pe urma activității mele este motivația. Mă motivează toți cei care imi acordă încrederea lor: familie, cititori, prieteni, sentimentul că sunt utilă cuiva, că aparțin unui grup din care-mi trag materia primă a stimei în momentele de reflecție. Nicăieri nu este mai evident acest lucru decât în sectorul bancar.  Credit are etimologia în cuvântul "credere" din limba latina, care înseamnă a crede. Fără încredere și prezumția de comportament onest ne prăbușim ca brand personal sau într-un sistem bancar urmează implozia, destrămarea, bankruptcy.
afise Craiova2online  Cum folosesc puterea internetului spre binele meu? 
 Construiesc parteneriate. Am nevoie de consiliere și sprijin, un fel de finanțare a creditului de brand personal. Un colac de salvare l-am aflat în mentorat, o voce a rațiunii, a experienței și a deschiderii către lume. Se spune că valoarea unui mentor bun este dată de greutatea sa în aur. Oare câte kilograme o avea Chic-Elite? Valoarea unui blogger partener- Daniel Botea, am aflat-o la SuperBlog, când i-a fost cântărită greutatea... în brânză. Dar care o fi valoarea lui AVBS Credit? Să fie dată de totalitatea greutății francizaților? 
  Sunt doar trei exemple din vasta lume online românească care mă susțin și mă creditează moral. Pe Daniel l-am urmat și offline, iar acum ne putem lăuda ca avem propriul ONG - Asociația Bloggerilor Olteni. Împreună construim un vis, acela de a dezvolta blogosfera locală prin incurajarea tinerilor în a-și exprima gândurile și ideile folosind această metodă modernă de comunicare - blogul. Vă invit la următorul nostru proiect derulat în "Săptămâna Altfel"- conferința Craiova2online 2016. Suntem la a treia ediție și în fiecare an avem reprezentanți de seamă din blogosfera românească, cărora le mulțumesc din suflet pentru sprijinul oferit. Anul trecut au fost invitați: Raluca Cincu, Florin Grozea, Cristian Florea, anul acesta Kooperativa 2.0 plusează cu Mache, iar despre Chinezu nici nu ar trebui să mai amintesc, e o constantă anuală.
 Orice proiect de succes are nevoie de parteneri serioși, parteneri media și bloggeri oficiali. Deși ne bucurăm de o expunere media locală bună, avem nevoie de ajutor, de un parteneriat media la nivel de țară, implicat, creativ, puternic, ca: TVR2, RadioLynx, Comunicate de presa, Mujer.
  Fără îndoială identitatea mea a fost îmbunătățită datorită rezultatelor campaniilor și proiectelor derulate împreună cu partenerii noștri. Construim împreună angajamente. Angajamente raționale ce se sprijină pe stimularea minții și angajamente emoționale ce se bazează pe stimularea inimii și sufletului. Un fel de frăție de tipul: inimă, minte, suflet, spirit. Orice calculator știe să adune, să scadă, să înmulțească sau să împartă, dar nu așa cum inima știe să adune, mintea să scadă, sufletul să multiplice și spiritul să împartă. Fiecare  avem conținut în noi cel mai bun sistem financiar, dar depinde modul cum îl gestionăm. 
  Tehnologia a democratizat puterea de a împărtăși poveștile noastre cu lumea și din experientă am văzut că pe măsură ce se conturează brandul personal încep să-ți iasă în cale oportunitățile potrivite. Oamenii încep să te perceapă în mod corect și vor să facă parte din poveștile tale, vor interacționa, vei construi relații, iți vei construi brandul. 
 De ce să trăiești în defensiva social media și să nu fii pro-activ construind lumea în care dorești să trăiești? Dacă ai un mesaj valoros, dacă ai un blog, dacă ai valori, dacă ai o misiune, un vis, preia controlul și partajează poveștile tale, ele trebuie să fie văzute, auzite. 
 Hai să facem un parteneriat, o echipă!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Etichete: , , , , , , ,