Concurs aniversar

  Maine, 5 februarie, implinesc un an de cand m-am alaturat proiectului lui Daniel "Miercurea fara carne". Incercam sa avem o alimentatie sanatoasa pe  baza alimentelor de origine vegetala si nu doar ocazional, acestea sa fie o parte integranta din rutina zilnica, un adevarat stil de viata. 
  Alimentatia si alegerile pe care le facem legate de aceasta au impact major in a ne asigura o stare generala de bine. Stiu ca pentru multi dintre noi hrana reprezinta o sursa de placere la indemana si rar ne lipseste de pe masa carnea, dar nu ea trebuie sa se afle la baza alimentatiei nostre, ci legumele, fructele sau din categoria alimentelor de origine animala: lactatele, ouale.
Concurs aniversar   Eu vreau sa impart cu voi retete care se pregatesc usor (un fel de poveste de natura vegetala) prin care impreuna putem face o schimbare treptata in dieta. Poti sa ni te alaturi fiindca te preocupa sanatatea sau mediul, important e pasul facut.
  Pentru acest concurs m-am gandit ca s-ar potrivi o carte de bucate (in acest caz una scrisa de Stela Popescu- Gateste moldoveneste) si un set de pregatit cocktailuri. In formular am trecut doua rubrici in caz ca cineva doreste doar unul dintre premii. M-am gandit la setul de cocktail ca la o alternativa pentru domni, dar si doamnele pot opta pentru el.   Concursul va dura o luna, pe 5 martie voi alege cu random castigatorii si voi filma extragerea.
PS.
Va astept in numar cat mai mare sa participati la proiectul nostru!!!!

Etichete: