Poti face bani promovand Dwyn.ro. Cum? Citeste si vei vedea, aplica si vei avea!


  Ai un blog/site personal? Atragi trafic moderat? Folosesti diverse produse pentru care ai o afinitate naturala? Scrii despre ele? Ce ai zice sa castigi ceva bani? 
  Ca sa te impulsionez, iti arat raportul zilnic trimis astazi de catre reteaua de afiliere Profitshare. Am inregistrat un comision de la magazinul online  Dwyn.ro în Profitshare.


  Banii nu se fac usor, asa ca nu o sa gasesti in acest articol sfaturi magice despre cum sa-i faci peste noapte, ci numai o poveste despre vis, implicare, entuziasm, pasiune, din partea unui afiliat - eu si advertiserul partenerului sau - Dwyn.ro in Profitshare.
 Daca urmaresti sa faci bani usor, atunci acest articol nu este pentru tine. Vei gasi aici doar o scurta demonstratie despre cum poti face bani: multi, putini, asta depinde doar de tine, de angajamentul tau, de experienta ta, de traficul blogului, dar ii faci fara sa ai un produs, fara capital, fara .......nimic, decat un blog!
  Concluzia este ca exista bani in affiliate marketing si tu poti ajunge la ei. Este una dintre cele mai rapide si ieftine metode de a face bani online, e rentabila, ai o piata globala, nu ai taxe, nu stochezi marfa, nu transporti nimic, nu furnizezi asistenta pentru clienti. Obtii astfel un venit pasiv si poti lucra de acasa sau de oriunde in lume, numai sa te poti conecta la net.

  Te mai intrebi de ce sa fii afiliat marketer?
Sa mai aruncam o privire pe ultima conversie inregistrata, cea de pe Dwyn.ro.


  Fiecare vanzare realizata prin tine este recompensata printr-un comision. Stiu ca primul lucru cautat pe pagina advertiserului a fost cuantumul comisionului si ai citit:
“Dwyn.ro oferă de 2% pentru toata gama de produse, plus premii in bani sau vouchere cadou pentru cei mai performanti afiliati“
  Din imaginea de mai sus se vede clar ca se tin de cuvant. Acum ca te-am convins sa te afiliezi la Dwyn, cauti categoriile de produse disponibile. Lasa, iti citesc eu:
“Portofoliul Dwyn.ro include peste 20.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium“
   Poti alege produse din orice categorie:  
- Copii & Jucarii;
- IT & Mobile;
- Pentru acasa;
- Foto, Video & Optica;
- Ingrijire Personala & Sanatate;
- Pentru Birou;
- Auto, Moto si Scutere;
- Articole Sportive;
- Servicii.
  Recenzia datorita careia sunt azi recompensata am scris-o acum doi ani. Ii luasem bunicii o soba si a fost tare incantata de ea. La fel de incantati au fost si cititorii mei, fiindca articolul inca imi genereaza vizualizari si din cand in cand si cate un comision. Nu este un produs de inalta tehnologie, dar este o sursa de incalzire a locuintei, ieftina si simpla pentru iarna, la care exista cerere pe piata. Asta se vede si din conversia inregistrata, cititorul meu a considerat ca are nevoie de doua sobe si nu doar de una singura. Are dreptate, se anunta iar racirea vremii si ninsorile se extind spre sudul tarii. 
  Stii zicala „Dar din dar se face rai”, nu-i asa?
  O sa ma intrebi ce legatura are cu marketingul afiliat. Are, pentru ca prin recenzia mea pur si simplu leg un cumparator si un vanzator, iar ambii imi sunt recunoscatori in felul lor. Cumparatorul multumit imi va urmari in continuare blogul, iar advertiserul ma va recompensa printr-un comision cu privire la vanzare.

Daca nu ai inteles, o sa-ti explic altfel.
  Baza unui blog o vad ca o punte de construire a unor relatii cu cititorii. Pe aceasta punte circula vehicule de trafic web si din cand in cand trece si un vehicul de afiliere, in general cam anemic, chiar daca tu l-ai vopsit in culori stridente si ai mai pus si pe marginea puntii un banner ce-l reprezinta marit. Hai sa plusam si sa adaugam pe punte trei vehicule. Tu ai pune mai multe vehicule pe punte, dar te amendeaza controlorul de trafic, Google, de nu te vezi sau poate chiar iti ia carnetul. Doamne fereste! 
marketing afiliat  Din nimic mi-am construit un fel de fabrica de automobile, dar si o companie de taxiuri. Muncesc mult la fiecare vehicul, investesc timp si bani in acesta, sperand intr-un produs final original si creativ.  
  Aceasta imi imbogateste experienta si sufletul, insa nu si buzunarul. Prin simplul fapt ca am posibilitatea sa testez mai multe produse, le-am luat pe cele bune si le-am inclus in vehiculele mele. Nu dau drumul pe traseu la vehicule netestate, pentru ca este in joc reputatia mea. Nici nu scot vehicule pe banda rulanta ca amicul Ford, pentru ca atunci as deveni prea comerciala si nu as mai fi credibila. 
 Autovehiculele mele sunt clasice, simplu de condus, personalizate si nu se preteaza la productia de serie. Pasiunea pentru acestea mi-a oferit oportunitatea unei afaceri, iar rezultatele sunt dovada priceperii. Reusita este data de multa documentare, de atentie la detalii, de pasiune si de dorinta de a nu face niciodata rabat de la calitate, asa ca nu au intarziat sa apara si primii clienti.
 Faptul ca inteleg ce produs cauta clientii, m-a facut sa-mi deschid si o companie de taxiuri. 
Astfel am o tripla satisfactie: 
- cea a clientului pe care-l las fix in fata magazinului care are produsul dorit de acesta, 
- cea a magazinului, care astfel face cunostiinta cu acest client,
- a mea, ca am putut sa-i ajut pe ambii si astfel sa ma ajut si pe mine. 
  In marketingul afiliat, un advertiser te rasplateste pe tine ca afiliat pentru ca-i transporti clienti pana usa magazinul sau, unde are loc o vanzare. Pe partea de promovare, strategia folosita este clientul multumit.
  Chiar daca am o productie mica mi-am facut deja o retea de punti pe care circula lejer vehiculele mele, dar intre magazine de cartier. Ca la orice afacere nu-i nevoie sa reinventezi roata pentru a creste si a te dezvolta, ci doar sa gandesti strategii de adaptare si personalizare cat mai apropiate de nevoile clientilor. Nu rugile si speranta aduc clientii, ci planurile structurate, pentru ca in fond este o afacere si ai o sansa mai buna de succes daca o tratezi ca atare.
 Din plan a facut parte si dorinta de a trece la un nivel superior, la a conecta puntile mele la marile autostrazi si a duce clientii in supermarketuri, lasand de-o parte magazinele de cartier. Am aderat la reteaua de afiliere Profitshare, un bun aliat pentru orice business, iar acum suntem parteneri si chiar ma completeaza. Ei ma ajuta sa cresc in ritm sustinut concentrandu-se pe partea de administrare a afacerii, oferindu-mi suport tehnic, contabil, lasandu-ma pe mine sa ma ocup de partea creativa si de resurse umane. Ei m-au dotat cu GPS si mi-au facut intrarea in lumea supermarketului Dwyn.ro cu care am construit relatii profesionale de durata. Ca in orice supermarket abundenta de marfa te poate intimida la prima vedere, dar eu te iau de mana si te indrum printre rafturi, explicandu-ti diferitele functiuni ale produselor. Daca iti place ceva, ma asigur ca este ceea ce cauti, ca iti indeplineste dorintele si te insotesc pana la casa unde iti prezint casiera. Te-am lasat pe maini bune, stiu ca vei fi multumit de produsul ales si data viitoare vei apela tot la compania mea.

  Ti-am prezentat un potential pe care daca nu-l folosesti tu, acum, in mod eficient, sigur o va face altcineva si cel care va avea de pierdut vei fi TU!
                                                                 Spor la conversii!

Etichete: , , ,