O lotiune ca un scut



    Gloves in a Bottle este recomandata de medici și dermatologi pentru pielea uscata, eczeme, psoriazis si alte afectiuni ale pielii, dar nu este neaparata nevoie sa ai vreo afectiune cutanata ca sa o poti folosi. Am început să citesc brosura ce o insotea, apoi am citit si ceea ce scria pe site si mi-am dat seama că ar putea fi folosita si pe fata. Suna atat de promitatoar, incat am decis sa o incerc. De curand am luat varicela de la fata mea si pielea mea se afla inca intr-un proces de vindecare fiindca mai am portiuni pigmentate diferit, asa ca ca am aplicat aceasta lotiune pe aceste zone. Pentru o vindecare mai rapida am nevoie de o lotiune care sa hidrateze bine si astfel sa se cicatrizeze si estompeze cat mai rapid zonele afectate. Imi place ca pielea mea sa fie neteda si stralucitoare, dar nu de la uleiurile din creme, lotiuni. Si asa am tenul mixt cu portiuni grase, atat mi-ar lipsi sa mai acumulez grasime si din creme. Am remarcat ca este o bază excelentă pentru aplicarea de make-up si nu am avut probleme cu comedoanele. (dar nu m-am dat decat pe zone restranse, nu am folosit-o ca o crema pentru fata).
O lotiune ca un scut
  Am observat ca Gloves in a Bottle  devine parte a stratului exterior al pielii, il ajuta  sa  mentina uleiurile sale naturale, hidratante, care protejează straturile profunde ale pielii, lasand pielea moale si supla. Gloves in a Bottle formeaza un scut protector atat de bine  incat pielea poate respira si transpira in mod natural. 
  Am folosit-o si pe maini, dar acolo nu am asa mare nevoie, deoarece nu am mare contact cu substante iritante, la muncile casnice folosesc mereu manusi.
Asa cum spune si prospectul Gloves in a Bottle sustine stratul exterior al pielii sa-si indeplineasca functia de protectie. Face acest lucru prin restabilirea echilibrului natural al pielii, transforma stratul exterior al pielii intr-un scut asemanator unei perechi invizibile de manusi, lasand in acest timp pielea sa respire.
lotiune care se absoarbe aproape instantaneu, usoara, nu ramane reziduu gras, waterproof

  Aceasta lotiune este usor de folosit, se absoarbe aproape instantaneu, este usoara, se simte apoasa pe piele, reactioneaza imediat si se transforma intr-o pasta care intra in piele nefiind nevoie sa freci. Alte calitati: nu este lipicioasa, nu contine parfum sau coloranti artificiali, este hipoalergenica, non toxica si nu ramane niciun reziduu gras sau senzatie de alunecare daca te dai pe maini. Simti rezultatul, dar nu si lotiunea. Este waterproof asa ca nu se va lua la spalat, se indeparteaza in mod natural odata cu exfolierea celulelor pielii. 
  Este important sa urmati instructiunile, deoarece nu este nevoie de mult produs pentru o aplicare completa. Se recomandă să se aplice produsul pe pielea spalata si uscata, la fiecare patru pana la opt ore pentru primele cateva zile sau pana la o saptamană, iar apoi vei reduce singura frecventa, pentru ca vei simti ca pielea ca nu mai are nevoie de atata hidratare. Sticluta nu-i glamouros, dar este exact ceea ce ai nevoie pentru pielea ta. Eu sunt impresionata de ea, functioneaza altfel decat cremele obisnuite creand un scut protector ce pastreaza umiditatea naturala a pielii, este la un pret accesibil 240ml costa 57,5 lei si o poti folosi in atat de multe scopuri diferite.
Gloves in a bottle


Etichete: , , ,