Guacamole cu Gorgonzola = Gorgocamole

   Azi la Miercurea fara carne am o reteta pe care am boteazat-o Gorgocamole, un guacamole cu branza gorgonzola. De departe branza marmorata  verde-albastruie  e  preferata mea, asa ca nu-i de mirare ca am ales s-o adaug si in guacamole. Am folosit azi Dolcelatte- o marca inregistrata a SpA Egidio Galbani, o alternativa mai usoara cu o aroma mai dulce si mai delicata, dupa cum ne sugereaza si numele.
Guacamole cu Gorgonzola = Gorgocamole
Ingrediente:

- 1 avocado;
- 50 gr branza Dolcelatte;
- 1/4 ceapa;
- 50 ml smantana;
- 1 lamaie;
- sare, piper.
ingrediente guacamole cu gorgonzola
Mod de preparare:

gorgonzola   Am taiat in doua avocado, am scos samburele si apoi am scobit cu o lingurita miezul  adaugandu-l intr-un castron. Pentru a nu se oxida se stropeste cu zeama de lamaie. Se taie ceapa in bucati mici si se adauga peste avocado impreuna cu smantana, branza, putina sare (branza este destul de sarata si s-ar putea sa nu mai necesite adaugarea sarii) si piper macinat proaspat.
    Se mixeaza totul formandu-se o crema de culoarea fisticului. Cu putine ingrediente am realizat o gustare sanatoasa, deliciosa si satioasa. 
Pentru a servi Gorgocamole am facut cateva bruschete.
Am taiat o bagheta in bucati de un cm si le-am prajit. Am pus gorgocamole pe feliile prajite si le-am ornat cu bucatele de pulpa de rosii.
Bruschete cu Guacamole si gorgonzola
Pofta buna!

Etichete: , , , ,