Indeplineste-ti visul cu AVBS Credit!

    Am oscilat ceva vreme in deschiderea unei afaceri, din cauza ca nu ma hotaram din ce punct de vedere s-o abordez, cel al unui manager sau al unui antreprenor. Oricine  vrea să isi dezvolte o afacere trebuie sa stie foarte bine  ce vrea să faca si cui anume se adreseaza ea. 
   A trebuit sa aleg intre a avea libertatea de a–mi dezvolta propriul potential sau de a ma dezvolta intr-un cadru bine definit. In aceasta ecuatie au intrat trasaturile mele psihice, morale, familia si resursele financiare. M-am intrebat  ce anume as vrea sa scot in relief:  simtul realizarii, onestitatea, ambitia, competentele, independenta, curajul, imaginatia, logica sau prietenia, intelepciunea, compasiunea, ajutorarea, auto-controlul, nevoia de a fi iubit.
  Pun mare accent pe egalitatea intre barbati si femei in afaceri, iar de credeti ca exista o diferenta intre stilul de conducere al unui barbat si al unei femei,  s-ar putea sa aveti dreptate. Consider ca este vorba de o bila alba in favoarea femeii. Ea va fi intotdeauna mai putin dispusa sa se angajeze intr-o situatie care are un grad ridicat de incertitudine, va avea o mai mare atentie la detalii, mai multa intelegere si compasiune, va fi mai prevazatoare, va relationa mult mai usor in societate. In niciun caz nu ma refer la o femeie blanda, emotiva, deoarece aceea nu poate conduce o afacere, iti trebuie neaparat autoritate.
   Avand familie, am nevoie de mai timp liber pe care sa-l petrec cu cei dragi si o afacere solicitanta imi poate aduce un dezechilibru in viata privata si nu  vreau sa imi asum acest risc.
  O problema o constituie fondurile disponibile, deoarece un antreprenor trebuie sa aiba resurse financiare, pe cand ca manager poti porni aproape de la "zero".
  Dezvoltarea oricarei afaceri imi este motivata de nevoia financiara, de nevoia diversificarii activitatii si a surselor de profit, de un mediu propice dezvoltarii personale si o consider o sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii.  Efortul binenteles ca este mai mare decat sa fii angajat intr-un loc sigur, dar si beneficiile sunt pe masura.
  Concluzia trasa a fost urmatoarea: m-ar avantaja mai mult un manageriat in care sa conduc si sa coordonez o afacere la cheie, de tip franciza. In calitate de francizat voi cumpara dreptul de a utiliza acel concept de afacere deja testat si care are succes. Voi putea beneficia de o afacere aproape completa, decat ca voi exploata o marca de prestigiu, voi intra pe piata concurentiala folosind tehnici cu grad inalt de rentabilitate si voi dispune de o pregatire in cadrul unui concept de formare unic.  Franciza are o multime de avantaje: potentialul de business ramane crescut chiar daca nu vii cu o idee inovativa, investitia este considerabil mai mica si profitul vine mai repede decat intr-o afacere proprie. Un sistem de franciza te ajuta sa rezolvi problemele inerente oricarei afaceri: iti trebuie un produs bun, un serviciu bun, sa stii sa faci marketing, contabilitate, sa rezolvi probleme administrative si toate aceastea se pot rezolva prin experienta si consultanta francizorului.
   Dintre toate francizele deschise in Romania am ales obtinerea unei francize de broker credite bancare AVBS Credit.
De ce am ales aceasta francizare?
Consultanta financiara este o necesitate pe piata actuala, consumatorul are nevoie de informatii consistente, oferte complete si de comparatii ale produselor de creditare. Brokerul de credite bancare AVBS Credit este un intermediar intre banci si consumator, el prezinta oferta de creditare de la mai multe institutii financiare si ofera asistenta prin organizarea de activitati pregatitoare privind contractele de credit si intocmirea dosarelor de credit. Toate acestea AVBS Credit le face intr-un timp cat mai scurt si GRATIS, el incasand remuneratia de la institutia financiara, nu de la consumator. In portofoliul sau de credite intra: credit de nevoi personale, credit cu dobanda fixa, credit cu garantie, credit fara garantie, credit in lei, credit in valuta, credit ipotecar, refinantare, prima casa, card credit, credit IMM
  Daca doriti  un simulator de credit, daca doriti sa aflati informatii din domeniul imobiliar, informatii despre cadastru, asigurari, audit energetic, curs BNR sau stiri financiar bancare, ei au dezvoltat o aplicatie disponibila pentru smartphone-urile Android sau iOS. Descarcarea aplicatiei este GRATUITA, iar după instalare pentru a fi functionala, trebuie sa introduceti codul unic 1234. Această aplicatie iti permite rapid sa calculezi si sa soliciti creditul mult-dorit.
De ce m-ar alege pe mine francizorul?
Pentru ca eu sunt omul potrivit pentru aceasta afacere, iar ei cauta exact acest lucru, oamenii potriviti, in final omul face diferenta. Am analizat piata, datele demografice, nevoile grupurilor tinta, tendintele de piata si am hotarat ca zona in care locuiesc are nevoi specifice a unor credite cu dobanzi la nivel minim. In general oltenii sunt foarte competitivi, cum isi pune cineva o centrala, renoveaza sau schimba mobila, imediat vecinii, prietenii  isi fac si ei planuri de anvergura mai mare si le vor deja puse in actiune chiar de azi. Pentru acestea au nevoie de sume de bani carora sa nu le fie justificata destinatia, sa nu mai bata drumurile intre banci tot cerand lamuriri si vor ca aceaste finantari sa fie obtinute in cele mai optime conditii.
O sa ma intrebati de ce am ales tocmai acum in plina criza sa-mi deschid o franciza?
Culmea este ca tocmai criza avantajeaza astfel de afaceri si pe langa nevoia de bani evidenta a populatiei, costurile de salarizare sunt mai mici, resursele umane mai calificate, procesul de recrutare mult mai facil datorita somajului in crestere, costul de intretinere si mentinere al afacerii scazut. Un alt paradox este ca  romanii cand ajung intr-o situatie limita se mobilizeaza si incearca sa-si indeplineasca visele, poate sa-si  transforme hobbyul intr-o afacere. 
    Banii de lansare, floare la ureche, eu vin cu spatiul il transform intr-un sediu de business pentru o franciza AVBS Credit – care apropo nu ma costa nimic, pentru că Franciza AVBS Credit este GRATUITĂ si astfel voi avea si eu posibilitatea după cativa ani de activitate de a oferi francize AVBS Credit.
   AVBS Credit are sedii in 10 judete din tara si in Bucuresti, in total 49 de sedii, 300 de angajati si un portofoliu amplu de clienti. Motorul afacerii il constituie un obiectiv unitar: acela de a oferi servicii de consultanta financiar-bancara tuturor celor interesaţi de contractarea unui credit.
  Spatiul de care dispun se afla intr-o zona cu trafic pietonal si auto. Dezvoltarea economica a zonei, populatia si puterea ei de cumparare se incadreaza in profilul clientului pentru franciza respectiva.
  Investitia mea ar consta mai exact pe langa spatiu, in cheltuielile de operare, achizitionare de echipamente, materiale, contracte cu furnizorii de telefonie fixa si internet, achizitie mobilier, salarii angajati, alte utilitati si ar viza in principal activitatea de marketing de lansare. Aici as opta pentru inovare, ca sa obtin rezultate fenomenale cu cat mai putini bani. Pentru marketingul de lansare as aloca 2000 euro, iar restul costurilor pentru sase luni de activitate le-as estima la alte 6000 euro, aici incluzand si un buget de risc, desi apreciez ca intre trei si sase luni pot intra deja pe profit. Pentru obtinerea acestor bani am incredere ca AVBS Credit ma va ajuta sa iau usor un credit ipotecar si-mi va asigura cea mai avantajoasa intelegere cu institutia financiara, poate chiar ar finanta toata activitatea de marketing.
 Planul de marketing il vreau focusat pe mediile de comunicare, pe social media cu tot ce cuprinde el pentru ca azi consumatorul este foarte selectiv in alegerea produselor. Optez pentru un ecosistem de marketing prin continut online, promovare outdoor, promovare face2face, iar fiecare actiune sa fie gandita prin prisma cost/beneficiu. Cuvantul de ordine este promovarea si sunt felurite moduri prin care sa-ti promovezi o afacere: reclame audio, video, pliante, afise publicitare, aparitii in reviste si ziare, retele de socializare, bloguri.
Site-ul mama artrebui sa aiba linkuri directe catre fiecare sediu, indiferent de oras, judet, unde sa fie precizate numerele de telefon si adresa, astfel incat orice potential client sa poata lua usor legatura cu un broker de credite si sa-si programeze o intalnire. Pe pagina de Facebook sa fie aplicatii lunare de tip concurs, la care doritorii sa se inscrie  cu adresa de email la newsletter si eventual numar de telefon. Astfel se poate construi o baza de date catre care vor pleca  zilnic informatii de ultima ora despre consultanta financiar-bancara. Activitatea pe Facebook, Twitter, Google+, Instagram ar trebui sa contina mereu promotii, campanii, sa fie o activitate permanenta de informare intr-un stil care sa nu fie agresiv, ci aproape de promovarea face2face. Consider ca trebuie dezvoltata o relatie si non-formala in afara socializarii online, ce te poate ajuta sa-ti dezvolti un nucleu de clienti fideli. Ei te pot recomanda mai departe, nu neaparat datorita produsului tau, ci a faptului ca ai dezvoltat cu ei o relatie personala. Am vazut ca cel mai simplu lucru de a chema performanta este:
    Sa fii om! Si nici nu costa nimic!
Pentru ca maine este 8 Martie, ofer din partea AVBS Credit  tuturor doamnelor si domnisoarelor un buchet de flori de primavara
si subscriu la motto-ul AVBS Credit:
Mereu aici pentru clientii nostri!



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015.

Etichete: , , , , , ,