S-a trezit mai ieri blogosfera craioveana, cu noaptea-n cap si a incalecat pe-un cal invatat si el tot craiovean, cu nume de Hyperion -prima rama electrica din Romania,
Eu eram cam adormita, asa ca primul lucru facut in capitala a fost sa beau o creamy mocha si cu forte proaspete mi-am ocupat locul in sala.
Cine nu a facut ca mine a adormit pe fotoliul sponsorului:)).
Despre eveniment ar fi multe de spus, lucruri bune si foarte bune, dar cel mai important este ceea ce ne-a prezentat
Costin Cocioaba blogger refresh.ro si anume ca a crescut blogosfera mai mult decat
dublu, 2014 a fost cel mai bun an al publishingului online romanesc din toate timpurile.
Apoi a facut un profil al bloggerului roman, iar la locatia bloggerului m-a surprins placut sa vad ca Doljul era la egalitate cu Clujul, impartind frateste locul doi.
Prezentarea sa este
aici.
Aveam un studiu pe aceasta tema completat, in perioada 24 iunie –30 iulie 2014, de 578 bloggeri romani, esantion reprezentativ pentru cele 85,551 de bloguri din Romania (raportare Zelist) si se poate face o comparatie a inceputului de an 2014 cu finalitatea anului intreg.
Studiul se gaseste
aici.
Marta Usurelu, Redactor-Sef la Biz ne-a prezentat alte studii in exclusivitate:
- Top 10 bloggeri cu care lucreaza companiile:
finalizat cu top 10 bloggeri,
unde Chinezu a ocupat locul de onoare de cap al listei si ne-a speak-uit in ardeleneste decalogul bloggerilor in relatia cu agentiile.
- Top 20 agentii care au lucrat cu bloggerii in 2014,
unde GOLIN a intrecut cu 132 de puncte dintr-un total de 478 pe urmatoarea clasata MSL Group The Practice
Prezentarea este
aici si
aici.
Revista Biz ne-a incantat cu noul numar (aparut chiar in aceea zi) din cadrul proiectului Biz World, luand pulsul schimbarilor in orasul viitorului, orasul-stat din sud-estul Asiei - Singapore.
Manafu ne-a informat despre "Dark Social" forta dominanta in online sharing, referindu-se la traficul web ce decurge din surse care nu pot fi urmărite de către software-ul de analiza. Apare atunci cand utilizatorii impartasesc link-uri de continut prin intermediul platformelor de comunicare, inclusiv e-mailuri, mesaje instant si mesaje pe forumuri, reprezentand de trei ori activitatea de partajare sociala de pe Facebook. Prezentarea sa se gaseste
aici.
Dupa pauza a urmat o sesiune extraordinara cu Iulian Padurariu, Consultant Marketing, Marks, antreprenorul roman pe a carui carte de vizita scrie “11 premii Effie”, care ne-a spus despre culisele succeselor din social media din Romania si ne-a demonstrat impactul campaniilor de social media folosind puterea unui vis in locul puterii banului.
Am plecat din pacate inainte de a termina speech-ul, deoarece trebuia sa prindem trenul spre casa.
Inchei cu o imagine graitoare a decalogului intocmit de Chinezu, pe care-l puteti urmari
aici integral.
Ne vedem la anul!!!
Etichete: Bizz, evenimente bloggeri, Social Media Summit