3 ANI!!!! La multi ani, Blog Meet!!

     Ar fi multe de urat in aceasta zi, in primul rand sa fim inconjurati de prieteni si impreuna sa luminam orasul, sa ni se  implineasca toate proiectele deja conturate, sa planificam altele, sa ne sarbatorim nasterea ca ONG cat mai curand, sa creasca numarul de petreceri, torturi si ...urari de LA MULTI ANI! 
    Nu mi-e teama ca daca se implinesc toate acestea, la anul nu o sa mai stim ce sa ne dorim, idei avem destule, noi sa fim uniti.
      Felicitari celor care au initiat si continuat aceste intalniri la Club Q, care sambata au ajuns la numarul 36. 
   Eu sunt venita in randul lor decat de sase luni, dar ma bucur  mult de aceste Blog Meet-uri lunare si sper sa avem impreuna cat mai multe momente si clipe de neuitat, sa obtinem impliniri frumoase din aceste prietenii.


Au strigat prezent:

Monica
Daniel (articol)
Nicu
Cătălin
Cristina
Cristi (Marinas)
Meli (articol)
Cătălin
Mihnea (articol)
David
Ianolia (articol)
Geordan
Mihai
Ștefi
Cristi
Alina
Razvan
Edi
Andreea
Oana
Bogdan
Mircea
Sanda (articol)
Kinga
Xaara
Gabi
Veronica
Magnus
Sandra
Costi (articol)
Rareș
Cristian
Cosmina
Sergiu(articol)


Tortul a picat la fix, tocmai imi scazuse glicemia:)), 


iar petrecerea de dupa, la Facebar mi-a intrecut asteptarile.


Crapa-s-ar butoiul cu sanatate deasupra noastra,
Impiedica-ne-am de sacul cu bani, 
Bate-te-ne-ar norocu’ sa ne bata,
LA MULTI ANI!