Soba mobila pe gaz, cu rezistente Samus RS422Q

         Daca pentru mine am ales ca metoda alternativa de caldura un calorifer electric pe ulei, pentru bunica care sta la tara si careia i se intrerupe din cand in cand curentul electric, as alege altceva si anume o soba electrica pe gaz. Am procedat la fel ca si atunci cand am ales caloriferul meu, am intrat pe net si m-am uitat de o soba mobila care sa functioneze cu gaz  tip GLP (butelie) si la care decat aprinderea sa fie piezo-electrica.
      Am gasit Soba mobila pe gaz, cu rezistente Samus RS422Q.
http://ralucaok.blogspot.ro/2014/10/soba-mobila-pe-gaz-cu-rezistente-samus.html

Descriere:
tip alimentare: gaz tip GPL(butelie);
presiune gaz tip GPL: 30 mbar;
capacitate butelie: max. 15 kg;
tip aprindere: piezo-electrică;
3 trepte de putere: 1,55/2,9/4,2 kW;
consum GPL:110/207/305 g/h;
suprafaţă(încăpere) recomandată a fi încălzită:20-80 m² ;
protecţie la supraîncălzire;
senzor de lipsă a oxigenului;
senzor de prezenţă a flăcării;
rotile pentru deplasare uşoară ;
rezistenţe pe quartz(3 trepte putere încălzire electrică: 0,4/0,8/1,2 kw);
dimensiuni 410x460x750 mm;
greutate 9,5 kg;
culoare neagru;
garantie 24 luni.

Toate acestea la un pret de doar 349,90 lei .Ce ziceti va fi incantata bunica?



Etichete: , , , ,