Calorifer electric cu ulei Albatros, 2500 W, RA-11T

    
   Brrr! De ieri s-a schimbat vremea, a inceput sa ploua, bate si vantul, asa ca a scazut imediat temperatura din apartament. O sa mai treaca ceva vreme pana va baga RADET agent termic, asa ca trebuie sa ma orientez la o alta sursa de caldura. E cazul sa-mi cumpar un radiator, o aeroterma sau un calorifer electric pe ulei, asa ca m-am apucat sa caut pe net. 

       Am vazut diverse promotii, asa ca le-am accesat imediat. Caloriferul electric mi se pare cea mai buna solutie pentru mine, incalzeste camera mult mai eficient fata de o aeroterma sau un convector si degaja caldura si dupa ce este scos din functiune.
         Am gasit Calorifer electric cu ulei Albatros la 201 lei.

http://ralucaok.blogspot.ro/2014/10/calorifer-electric-cu-ulei-albatros.html
Caracteristici:

    Pretul este foarte bun, are 11 elementi, 2500 W, 3 nivele de putere si incalzeste optim o camera de max 60 mc. Este un produs Albatros si are 24 de luni garantie. Este perfect pentru mine.

L-am comandat! 



Etichete: , , , ,